Új lifestyle fashion márka Magyarországon: Aerial7

2008-ban három, különböző háttérrel rendelkező barát hozta létre az Aerial7-t. Megosztottak egymással egy közös látomást, hogy a művészet, a zene, az utcai kultúra, a divat, valamint az általuk élt és belélegzett aktív életmód iránti szenvedélyüktől megfertőzve páratlan audio termékeket fognak készíteni.Amióta az Aerial7 elindult, a csapat igyekszik élenjárni a divat és a technológia egybeolvasztásában, egyedülálló anyagok bevezetésében és tökéletesítésében, valamint eredeti stílusú viselet és felsőbbrendű hangminőség létrehozásában.
Az Aerial7 nagykövetei a világ minden részéről folyamatos visszajelzéseket küldenek, így a termékek folyamatosan fejlődnek, befolyásolják és új kihívások elé állítják a fejhallgató piacot. Ez azt jelenti, hogy nem csak a DJ-k, producerek és zenészek számára, hanem divatcikként utcai használatra, sőt még sportoláshoz, extrém sportokhoz is ajánlják termékeiket. A fej- és fülhallgatóikat speciálisan ezekre a területekre fejlesztik, amelyet jól példáz az a kuriózumnak számító termék, amelynél a sapkába helyezték a Sound Disk-et, illetve az egyéni kreativitásunk kiélésére legalkalmasabb, színezhető, graffitizhető típus, a DIY, azaz Do It Yourself. Ha az egyénileg készíthető végtelen számú alkotást nem vesszük figyelembe, az Aerial7 kínálatában a fejhallgató szériában 32 féle szín+sorozat kombináció létezik, ugyanez a szám a fülhallgatóknál 20.
És még ezután jönnek a síelős, a pomponos, az ellenzős vagy a csak egyszerűen homlokvédő sapkák (jelenleg összesen 32 fajta), amelyekbe a már említett Sound Disk kerül bele. Ennek a hihetetlen lendülettel bővülő és frissülő kínálatnak köszönhetően az Aerial7 gyorsan egy rendületlenül növekvő, zenei-életstílus formáló céggé vált - üzleti székhellyel Los Angelesben, tervezői központtal Ausztráliában és disztribútorokkal a világ több mint 60 országában. E képviseletek sorába áll most be a Páko Kft., nem csak azzal a céllal, hogy egy új márkát vezessen be a magyar piacra, hanem rögtön azzal a szándékkal is, hogy az Aerial7 által képviselt filozófiát magáévá téve, a magyar fogyasztók számára is elérhetővé és természetessé tegye azt a fajta életérzést, divatot és hangminőséget, amelyet az Aerial7 diktál.
Tedd magadévá Te is, próbáld ki, és színesítsd meg az életedet egy magasabb rendű fejhallgatóval!