Új lifestyle fashion márka Magyarországon: Aerial7
2012. 10. 28.Az Aerial7 márka az idei Hangfoglalás kiállításon debütált idehaza, nagy érdeklődést kiváltva minőségi kialakításának, tiszta hangzásának, elérhető árának és nem utolsó sorban számtalan széria- és színkombinációjának köszönhetően!
2008-ban három, különböző háttérrel rendelkező barát hozta létre az Aerial7-t. Megosztottak egymással egy közös látomást, hogy a művészet, a zene, az utcai kultúra, a divat, valamint az általuk élt és belélegzett aktív életmód iránti szenvedélyüktől megfertőzve páratlan audio termékeket fognak készíteni.Amióta az Aerial7 elindult, a csapat igyekszik élenjárni a divat és a technológia egybeolvasztásában, egyedülálló anyagok bevezetésében és tökéletesítésében, valamint eredeti stílusú viselet és felsőbbrendű hangminőség létrehozásában.
Az Aerial7 nagykövetei a világ minden részéről folyamatos visszajelzéseket küldenek, így a termékek folyamatosan fejlődnek, befolyásolják és új kihívások elé állítják a fejhallgató piacot. Ez azt jelenti, hogy nem csak a DJ-k, producerek és zenészek számára, hanem divatcikként utcai használatra, sőt még sportoláshoz, extrém sportokhoz is ajánlják termékeiket. A fej- és fülhallgatóikat speciálisan ezekre a területekre fejlesztik, amelyet jól példáz az a kuriózumnak számító termék, amelynél a sapkába helyezték a Sound Disk-et, illetve az egyéni kreativitásunk kiélésére legalkalmasabb, színezhető, graffitizhető típus, a DIY, azaz Do It Yourself. Ha az egyénileg készíthető végtelen számú alkotást nem vesszük figyelembe, az Aerial7 kínálatában a fejhallgató szériában 32 féle szín+sorozat kombináció létezik, ugyanez a szám a fülhallgatóknál 20.
És még ezután jönnek a síelős, a pomponos, az ellenzős vagy a csak egyszerűen homlokvédő sapkák (jelenleg összesen 32 fajta), amelyekbe a már említett Sound Disk kerül bele. Ennek a hihetetlen lendülettel bővülő és frissülő kínálatnak köszönhetően az Aerial7 gyorsan egy rendületlenül növekvő, zenei-életstílus formáló céggé vált - üzleti székhellyel Los Angelesben, tervezői központtal Ausztráliában és disztribútorokkal a világ több mint 60 országában. E képviseletek sorába áll most be a Páko Kft., nem csak azzal a céllal, hogy egy új márkát vezessen be a magyar piacra, hanem rögtön azzal a szándékkal is, hogy az Aerial7 által képviselt filozófiát magáévá téve, a magyar fogyasztók számára is elérhetővé és természetessé tegye azt a fajta életérzést, divatot és hangminőséget, amelyet az Aerial7 diktál.
Tedd magadévá Te is, próbáld ki, és színesítsd meg az életedet egy magasabb rendű fejhallgatóval!
Még nem érkezett hozzászólás!
Legyen Ön az első!